2012. március 2., péntek

Divatos férfi pulóver, pulcsi , egyedi fazonnal - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Az oldalon található pulóverek közül rendeltem , és szeretném eladni , mert sajnos kicsi lett. Akkor az egyszer volt rajtam, amikor felpróbáltam, szóval ennél olcsóbban nem lehet ilyen puóvert az oldalon találni. Féláron adom.
Tájékoztatásként: 182 cm és 84 kg vagyok.
Mérete: L-es
Nem mértem meg, de akitől rendeltem, a következő méreteket adta meg:
Mellbősége: 106 cm , vállszélesség: 47 cm , hossza: 65 cm , ujjhossz: 62 cm
Használtként jelöltem meg, mert felpróbáltam. Szóval azt, hogy használt, azt így kell érteni.
Szükség esetén a címkét is küldöm a pulóverrel, amit próba előtt levágtam. Pár kép erejéig oda is tettem a pulóverre a címkét.


Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Az aukció vége: 2012-03-05 19:17
. Divatos férfi pulóver, pulcsi , egyedi fazonnal - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése